Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy aplikacji mobilnej?


Jak zwiększyć Swoją sprzedaż przy pomocy Social app i własnej aplikacji mobilnej?

Utrzymanie i zachęcanie klientów do ponownych odwiedzin jest bardzo istotną rzeczą dla każdego biznesu,  jak pokazują badania utrzymanie klientów jest zdecydowanie tańsze niż pozyskiwanie nowych, zachęcanie do powrotu również przyczynia się do wzrostu sprzedaży.

Jak więc zachęcić klientów, aby znów nas odwiedzili?

Proponując Swoim klientom własną darmową aplikację mobilną już wyróżniasz się na tle konkurencji, pokazujesz im, że idziesz zgodnie z obecnymi trendami. Obecnie 1/3 restauracji na świecie oferuje Swoim klientom własną aplikacje mobilną, w której można znaleźć m.in. lokalizacje firmy, menu, program lojalnościowy, mobilne kupony, czy możliwość pozostawienia opinii.

Klienci pobierający Twoją aplikację na smartfony uruchamiają z Tobą nowy kanał komunikacji, przez co możesz zacząć im wysyłać powiadomienia bezpośrednio na ich telefony, przekazując im aktualne oferty czy promocje. Takie rozwiązanie wpłynie na ich zachowanie i zachęci do częstszych odwiedzin, co w rezultacie poprawi wzrost sprzedaży.

Konsumenci w dalszym ciągu kierują się podczas zakupów wszelkiego rodzaju rabatami, promocjami, gratisami, dlatego umieszczenie ich w aplikacji jest bardzo istotne z punktu widzenia konsumenta. Wynagradzanie stałych klientów jest w obecnych czasach czymś normalnym, dzięki aplikacji możesz w szybki i łatwy sposób uruchomić program lojalnościowy, dzięki któremu klienci będą mogli, otrzymywać mobilne pieczątki, za które odbiorą określoną nagrodę.

Jak dowiedzieć się, co myślą klienci o Twoich usługach i w porę zareagować, gdy coś jest nie tak, w tym przypadku pomocna staje się możliwość zbierania opinii od klientów za pomocą aplikacji. Oceny są zbierane w skali od 1 do 5 gwiazdek na zadane przez Ciebie pytanie, jest również możliwość pozostawienia przez klienta własnej wiadomości, dodania zdjęcia, pozostawienia adresu email, na który możesz odpowiedzieć, aby bardziej niezadowolonych klientów wynagrodzić i utrzymać ich w gronie lojalnych.

Dzięki panelowi klienta Social app, możesz w każdej chwili sprawdzać aktywność Swoich klientów w aplikacji, zobaczyć ilu z nich powraca a ilu przybyło nowych. Możliwość dodania nowej oferty, promocji, kuponu czy nowego programu lojalnościowego zaledwie w kilka minut pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu oraz pieniędzy, które musiałbyś wydać drukując materiały promocyjne i roznosząc je po mieście.