Nowe funkcje w Social app


Nowa deska rozdzielcza panelu zarządzania aplikacją zawiera listę użytkowników, w której wszyscy użytkownicy aplikacji lub klienci są wyświetlani wyraźnie. Lista użytkowników pozwala lepiej zarządzać swoimi klientami. Możemy dowiedzieć się jakie czynności zostały wykonane przez nich wewnątrz aplikacji i takie informacje mogą być wykorzystane dla przyszłych ofertach i promocji.


Profil użytkownika

Użytkownicy aplikacji mają teraz możliwość zakładania Swoich profili co ma na celu usprawnienie komunikacji z nimi i przekształcenie ich z grupy anonimowych użytkowników w stałych klientów. Użytkownik aby założyć profil podaje Swoje imię, adres email oraz numer telefonu, może również dodać Swoje zdjęcie. Uzupełniony profil dodawany jest do list użytkowników w panelu zarządzania aplikacją.


prof3jpg


Bezpośrednia komunikacja z klientem lub wybraną grupą klientów

Przy pomocy listy użytkowników jesteśmy w stanie sprawdzić zachowania naszych klientów i wybrać odpowiedniego użytkownika lub określoną grupę, do której możemy wysłać powiadomienie Push z naszą wiadomością. Funkcja ta jest bardzo przydatna gdy widzimy mniejsze zaangażowanie niektórych użytkowników, możemy wysłać do nich wiadomość aby przypomnieć o sobie.


Czat z użytkownikami

Wybierając klienta lub klientów z listy użytkowników mamy możliwość uruchomienia z nimi czatu, który pozwoli nam na uzyskanie od nich odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Czat działa również w drugą stronę, użytkownik z poziomu aplikacji może zacząć rozmowę pierwszy, chcąc uzyskać od nas jakiejś informacji.

prof2jpg


Aktywność użytkowników

Obok listy użytkowników pojawiać się będą ich aktywności, np. klient zostawiający w aplikacji opinię na temat naszego lokalu pojawi się w aktywnościach, następnie do takiego klienta mamy możliwość odpowiedzi w formie jednorazowej wiadomości lub w formie czatu